Σύρτης

Κατοψεις  γραμμολογίας  περιοχη Σύρτη, σε όλα τα μεταβατικα σταδια της





1)    Ταμπονιέρα ,στο τέρμα του Σύρτη

2)    Κεντρικό κλειδί του Σύρτη και αλλαγή πορείας διαδρομής


3)    Το σημερινό τσιμεντένιο γεφυράκι που χρειάστηκε να κατασκευαστεί το 1972 για την επανασύνδεση  της νέας διαδρομής για την νέα γέφυρα. 
Ένα σημείο της περιοχής που αν λειτουργούσαν και οι τρεις χαράξεις οι χαράξεις στο σημείο αυτό, στην κάτοψη του σχεδίου σχηματίζουν τριπλό ψαλίδι.

4)    Το κλειδί για την σημερινη και μοναδική πρόσβαση στον Σύρτη.


5)    Α) Στο σημείο αυτό η προπολεμική χάραξη (μπλε διαδρομή) είχε κλίση ανωφέρεια ύψος περίπου 3 μετρά από το σημείο 6. Σε αυτο το σημείο 5 (προπολεμικα), πλεον είναι στην ιδία ευθεία με την παλιά γέφυρα όποτε  απο αυτο το σημειο προς Ελαιοχωρι η διαδρομή ως την παλιά γέφυρα συνδεόταν με λιθοδομή ύψους περίπου 10 μέτρων .
Β) Μετά το 1972 με την κυκλοφορία της νέας γέφυρας η λιθοδομή είχε καταργηθεί απο την περιοδο λειτουργιας του Σύρτη και οι πέτρες αυτές τοποθετηθήκαν για την κατασκευή του Σύρτη.  Έτσι λοιπόν από το σημείο 6 έως το 5 είναι πολύ λιγότερη η κλίση ανωφέρειας.Την κλίση ανωφέρειας η νέα χάραξη την έχει από το σημείο 5 έως την είσοδο της νέας γέφυρας σημείο 8 οπου κατασκευάστηκε κλίση ανωφέρειας με καμπύλη.(ασπρομαυρη χαραξη προπολεμικη)


6)    Αλλαγή πορείας και κλίσης προς συρτή (αριστερα) το τμήμα αυτό κατασκευάστηκε το 1947 με την έναρξη του Σύρτη όπου μέχρι το σημείο 7 υπάρχει έως και σήμερα και συνεχίζει με την κίτρινη διαδρομή διασχίζοντας την νέα γέφυρα. (ασπρομαυρη χαραξη προπολεμικη)


7)    Η παλιά είσοδος Σύρτη από Αχλαδόκαμπο προς Ελαιοχώρι αποξηλώθηκε  με την λειτουργία της νέας γέφυρας.(ασπρομαυρη χαραξη πορεια προς Σύρτη)


8)    Είσοδος στην νέα γέφυρα προς Ελαιοχώρι. 
Δεξιά η είσοδος της παλιάς γέφυρας προς Ελαιοχώρι.


9)    Έξοδος από νεα την γέφυρα και την παλιά γέφυρα Κάθετη διαδρομή, πορεία προς Σύρτη. Στο σημείο αυτό, της περιοχής αν λειτουργούσαν και οι τρεις χαράξεις θα είχαμε δυο χιαστί στο συμπλέγμα των χαράξεων. 

10) Έξοδος από τον Σύρτη.
 Από το σημείο 9 έως 10 έχει αποξηλωθεί το 1972 με την κυκλοφορία της νέας γέφυρας(ροζ διακεκομμένη) ,
και η μονή είσοδο στον Σύρτη είναι από το σημείο 4.

11) Η γέφυρα Ψιμούλη.  
Η αμέσως γέφυρα μετά την καταργημένη είσοδο - έξοδο του Σύρτη.



`
12) Σε αυτό το σημείο θα μπορούσαμε να δουλέψουμε την φαντασία μας. 
ΑΝ να υπήρχε ένα κλειδί, με την προϋπόθεση ότι θα υπήρχε η παλιά γέφυρα σε λειτουργία όποτε θα είχαμε και επιλογή διαδρομής. Τι προτιμάτε παλιά η νέα γέφυρα ? “Διπλή χάραξη όπου η διαδρομή σημείο 6 θα ήταν και πάλι μονή χάραξη” 





Categories: